április 28, 2017

Kérdezz- felelek! :)


Kaptam pár kérdést, amire eddig nem válaszoltam, de majd most!

1. Zenka, nem akarod olvasni a Sötét ötven árnyalatát?
Néha elgondolkodom rajta. Leginkább nem.

2. Azt bírom benned, hogy elgondolkodtató vagy... ( ugyanott később)... és amúgy annyiszor írsz az erekcióról... van ennek valamilyen oka?

Ha jól megfigyeled úgy általában nem írok az erekcióról. Csak akkor, ha az már zavaróan nagy -mértékben van jelen az olvasmányomban-. Egyébként vicces vagy :).

3. Mit hallgatsz mostanában?
Foo Fighterst és Hiperkarmát

4. Mi az a sor, amit mindig énekelsz a kedvenc dalodban? 
" Eleget ráztam az öklöm, eleget hallgattam olyat, aki tudja, hogy miről beszél, csak azt nem, hogy kinek." :)

5. Szívesen olvasnék tőled. Még mindig foglalkozol az írás gondolatával?
Még mindig foglalkozom vele, de legtöbbször bénának érzem magam.

6. Keveset írsz mostanában a blogra.
Sóhajt. Ez így van. De legyünk pozitívak, még mindig írok.

7. Mi az, ami felidegesít mások blogjában?
Amikor arról írnak, hogy hogyan kell blogolni.

8. Mi lesz a Mentás Málnával?
Jelenleg jegelem. Próbálok koncepciót találni rá, mert az eredeti elképzelésre nincs idő, és talán túl zárkózott vagyok hozzá.

9. Mi az, amit ezerszer is elolvasnál, és soha nem unnál meg?
Mesék. Imádom a meséket.

10. Új téma, amit igazán szeretsz?
Sci-fi. A tudományosabb fajta. ( Csillagászattal az élen.)

11. Regény típus, amit újra felfedezel?
Chik-lit. Nemrég elkezdtem egy jó chik-lit sorozatot, és azon tűnődöm, vajon a többi bejönne-e. Kétesélyes a dolog.

12. Könyv, amit nagyon régóta el szeretnél olvasni?
Jorge Amado: Gabriella - általános iskolás korom óta fixírozom a polcon

13. Hány könyvet olvasol el általában egy hónapban? 
2-3 az átlag

14. Mondj valami meglepő dolgot! 
 Nagyon kevés YA könyvet olvastam, és a múlt héten olvastam az első- és valószínű az utolsó- NA regényt az életemben.  

15.Mi érdekli Zenkát a nagyvilágban? 
Maga a nagyvilág :). Csillagászat, önfejlesztés, művészetek, utazás, gasztronómia. :) Tipikus ikrek jegyű ember vagyok, információból sosem elég.

16. Tudom, hogy régebben írtad, hogy utálod a "blogpolitikát", de kíváncsi vagyok, mit gondolsz most a blogos csoportokról?

Én is tagja vagyok egynek :) - de ez titok.
Nincs sok tapasztalatom velük, nemrég olvastam egy-két Prológus cikket, és tetszik az oldaluk.
A turné klubbot nem követem, de vannak bloggerei, akiket nagyon kedvelek. Semmi baj nincs a csoportokkal, azt hiszem előbb-utóbb mindenki megtalálja a helyét.

17. Mutass egy képet, amiben magadra ismersz!
Ezt nem rég találtam a pinteresten. Kicsit én vagyok :), de sajnos nem jelölték az alkotót...



SHARE:

7 megjegyzés

  1. Melyik volt az az NA? :) Mesék +1. :) Sosem unom meg őket, bár inkább már csak akkor szeretem, ha van bennük valami kis (vagy nagy) csavar.

    VálaszTörlés
  2. Publikus, ki tette fel a kérdéseket?
    Az 5.-re plusz 1 :)
    A 14-re. nem meglepő. Te egy értelmes nő vagy. :)

    VálaszTörlés
  3. Mesék - én is :))

    8. pont: kár, azért ha tudod ne jegeld teljesen, csak adj hozzá egy kis jeget, fogyasztható mennyiségben :)

    10. pont: tudsz ajánlani párat?

    VálaszTörlés
  4. Bea, a csavar az jó, meg kell, de sajnos vagy nem sajnos :), én anélkül is szeretem őket.

    Reea, facebook+ email-en érkezett kérdések ezek, sajnos a spam szűrőm túl jól működik, van amit csak hónapokkal később kapok meg. ( Ehhez hozzátartozik, hogy figyelmetlen vagyok )
    :P

    Anna, nyáá, igen, a mentás málna tök jó dolog lehetne, vannak elképzeléseim, hogy hogy működhetne, de még semmi nem biztos.

    Pl. Neal Stephenson A hét Éva szerintem nagyon ígéretes, csak 850 oldalas, és ki tudja, mikor érek a végére :D, vagy nekem tetszett A marsi is, illetve Ted Chiang novelláskötete... De mondjuk most Hawking csillagászos könyveit akarom épp kipróbálni. Oké, azok nem regények.

    VálaszTörlés
  5. Nem sajnos, az tök jó, engem viszont (sajnos, vagy nem sajnos ;)) az úgymond "sima " mesék egyre kevsébé kötnek le. Bár nemrég remekül szórakoztam a Transylvania Hotel 2. részén, viszont a Grun meg halálra untam magam. :) De egy 77 magyar népmesének sem állnék már neki.

    VálaszTörlés
  6. Megkérdezhetem, mi az a Mentás Málna, és miért titok hogy tagja vagy egy blogos csoportnak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mentás málna a facebbokon indított oldalam, amin elméletileg naponta-kétnaponta írtam volna rövid, bejegyzéseket- és készítettem hozzá egy blogot,a hosszabb eszmefuttatásokhoz-, gyakorlatilag a téma minden lett volna, kivéve a könyvek. :)
      Viszont idő hiányában ez a kezdeményezés egyelőre jegelve lett.

      A csoportról pedig annyit, hogy nem titok, hogy tag vagyok valahol, viszont ez egy titkos csoport,gyakorlatilag egy baráti kör,semmi komolyra nem kell gondolni.

      Törlés

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig